onsdag 7. mai 2008

Den som venter

venter venter venter





Nå er det 3 uker og 4 dager til vi får nøkkelen til leiligheta vår! Åh, som vi gleder oss!


I dag hentet jeg Pantonstolene på posten, og hurra-meg-rundt de var snasne, altså! De passer ikke inn her hjemme, men de skal få skinne i vårt nye hjem.


Jeg har fortsatt ikke bestilt tapet. Det er vel kanskje på tide nå. Jeg MÅ bare klare å bestemme meg først, og så må vi få målt veggene. Om ikke tapeten kommer nøyaktig når vi flytter så får vi bare vente med den. Det er ikke verdens undergang. Verdens undergang er vel å ta fatt på maling av kjøkkenet. Huff, for et ufattelig pirkarbeid. Men når det er gjort så skal jeg ta salto!

Ikeabestillingen må også tastes inn.
Dagene våre er så hekstiske at det blir liksom ikke tid.

Ingen kommentarer: