søndag 1. juni 2008

Her bor vi!

Her er vårt hjem!
I formiddag, dagen før dagen, ringer megler meg for å spørre om vi har mulighet til å overta leiligheta i dag! Så i dag har vi fått nytt hjem, og jeg er både svimmel, kvalm og ør. Dette er både julaften og bursdag på en gang!
Jeg, kjæresten og minstemann troppa opp, og det var fantastisk fint å se nabolaget sommerkledd. Ute i hagene rundt sto trampoliner på rekke og rad, naboene hadde jordbæråker, og det var masse barn på alle kanter. Nabolaget vårt ser helt supert ut!
Leiligheta er litt slitt, men vi får ta det litt etter litt. Vi har ikke råd til å ta alt på en gang. Boden i 1 etg. var så stor at den kan gjøres om til soverom når vi har fått satt inn vindu (høyt prioritert). Da blir det soverom til alle! Inntil da får minstemann sove med oss.
Verandaen ut fra stua var stor. Den skal brukes flittig! Jeg vet ikke hvordan det blir med råd i år, men til neste år skal vi virkelig gjøre uteområdet flott! Vi har stor hage både på siden av og bak huset. Det er god plass til trampolina, og i tillegg boltreplass. Rett over veien er en lekeplass, og på andre siden av leiligheta er det en liten fotballbane. Åh, det kan ikke bli bedre!
Jeg vet ikke hva jeg skriver, for jeg er helt susa av lykke!
ps. min far sa han skulle male alt alene, og at vi kan konsentrere oss om flyttinga ;)

Ingen kommentarer: