fredag 13. juni 2008

Postkassa

er hengt opp. Tenk at det å henge opp postkassa kan være så fantastisk! Jeg frydet meg over den store nye postkassa (hint: plass til masse pakker) og skrev sirlig navnene våre på. Det var nesten som et rituale når jeg og søstra min gikk og hengte den opp på postkassestativet. Hun skrudde og jeg holdt. Nå bor vi offisielt en annen plass!
*
I går fikk vi hvitevarene på kjøkkenet opp.
I dag har vi vasket de fleste gulv, og startet med flyttelasset.
Før helga er over skal det meste være i boks.
Det blir som å være på campingtur frem til IKEA kommer med:
- Håndtak til kjøkkeninnredningen
- 180 seng til meg og Robban
- Høyseng til Erlend
- Seng til Gard
- Spisebord
- Kjøkkenstoler
- Kommode
- Bok-og cdhyller
- Kommoder
- kontorstoler til guttene
- vegghyller
- tvbenk
og masse oppbevaringsbokser og annet nips
Kjøkkenet ble superfint, MEN
vi trenger en hvit benkeplate..
*
Noen blogginspirasjoner: (de svenske damene er flinke på interiør)
http://allabeckarsma.blogspot.com/

Ingen kommentarer: